torsdag 29 november 2012

Änglar i sött format

 
Så här i adventstider kan det ju sitta fint med lite änglar.
Förra året målade jag dessa sötisar för att trycka upp i julkort.
När jag ändå var på gång passade jag på att trycka upp dem i lite större format också. De blev perfekta små jultavlor.
Igår klädde jag in parspateun med sött prickigt papper också och det satte lite pricken över i tycker jag minsann..
 
 
Några detaljer gnistrar i härligt krispigt glitter.
 
 
Har du någon liten person som behöver en änglatavla i julklapp eller kanske ett kommande december dop, går dessa alldeles utmärkt att beställa.
250 kr styck exklusive frakt.
Begränsat parti.
Så först till kvarn så att säga.
 
Hör av er via vår mail vid intresse.
 
Jag hoppas att er sista torsdag i november blir fantastisk!
 
Änglakramar från mig! / Emelie   Fiffiga Systrar
 



8 kommentarer:

Unknown sa...

Finare advent/julhälsning kan man ju inte få. Mysigt! Mosskudden är ju också helt underbar. Glad Advent på er!

Britta sa...

Jättefina tavlor!

Önskar er en trevlig 1:a advent.

// Britta

MirEll sa...

Så söta tavlor! =)

MammaElva sa...

Oj så fina! Duktig du är!

Fiffiga Systrar sa...

Tusen tack!

Matilda sa...

Jättefina tavlor!

Annika GW sa...

Så fint ritat och med en speciell personlig stil! / Annika

Ann sa...

Tack så mycket för er snälla kommentar i min blogg.
Ni gör så mycket fint att man kan inte få nog av att titta på allt ni har här på sidan.

Änglarna är så fina och är ju en perfekt julklapp.

Kram