onsdag 12 juni 2013

vika klänningar



 
Jag har roat mig med att vika origamiklänningar några kvällar nu. Var tvungen att testa när jag hittade en bra beskrivning via Craft and creativity.
Lite pilligt var det allt och en hel del fula ord krävdes innan jag lyckades få till de som dem skulle vara.
När snitsen väl var inne var det faktiskt riktigt kul.
 
Tanken är att det ska bli fina kort. Snart är det ju faktiskt semester så då kanske tiden räcker till att pyssla ihop några.
 
Hoppas ni har en riktigt fin onsdag.
 
Soliga kramar från mig! / emelie   Fiffiga Systrar
 
 

2 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

Visst är de alldeles underbart härliga att göra. Vi gjorde ett jättegäng här hemma för något år sen. Det blev kort och allt möjligt av dem sen :)

VisaLiza sa...

Så ljuvligt söta! Liza