fredag 2 mars 2012

VINN fyra läckra kuddar från Indiska

 Den första vår-månaden är här och det vill vi fira med en riktig höjdartävling!

Vi är mycket stolta över att kunna erbjuda er chansen att tävla om  
4 st underbara kuddar 
från Indiskas vårkollektion, till ett värde av ca 900 SEK!

 De superfina patchwork-kuddarna heter "Minerva", är i storleken 55x45 cm och finns i färgerna multi, aqua, offwhite och lila.

En lycklig person vinner alla fyra kuddarna, en i vare färg!

Så här gör du för att tävla!

1 lott om du skriver en kommentar på det här inlägget.
+ en lott om du gillar Fiffiga SystrarFacebook, Google och/eller Bloglovin.
+ en lott om du länkar till tävlingen med tävlingsbilden på din blogg.
+ en lott om du gör ett inlägg om tävlingen med tävlingsbilden på din blogg och/eller på din Facebook-sida

Totalt kan du få 4 lotter.
Glöm inte att skriva i kommentaren hur många lotter du tar.

Alla kan vara med och tävla. Har du ingen blogg skriv din mailadress i kommentaren så vi kan nå dig om du vinner, eller maila uppgifterna till fiffigasystrar@hotmail.se
 
Indiska beskriver kuddarna såhär:
"Indian patchwork is a traditional technique where you sew together different fabrics and patterns. Traditional silk and sari fabrics in chosen colours creates new exciting patterns and unique colour combinations."
Tag chansen att vinna dessa fyra superfina vitaminkickar!
  Vi drar en lycklig vinnare måndagen den 16 mars.

Vi vill också passa på att berätta en riktigt härlig nyhet för er. I april öppnar Indiska sin "Shop Online"! Då har alla möjlighet att handla från Indiskas fina sortiment, även vi som bor i en Indiska-lös stad.
Vi längtar till april!

Vi önskar er massor av LYCKA TILL i tävlingen!!
Hoppas er fredag blir suverän!

Lappmönstrade tävlingskramar till er alla! / Fiffiga Systrar

126 kommentarer:

Erika sa...

Min kommentar blir den första, joho! Och ända från Afrika! Jag får ta två lotter - svårt att länka härifrån. Internet funkar ibland, ibland inte. Kram på er, systrar!

Tessa sa...

Jag vill vara med och tävla om dessa fina våriga kuddar! Två lotter får jag då jag gillat eran sida och skrivit denna kommentar. Å tack för informationen om att Indiska öppnar shop on line, läängtar!

Hälsn Theres Olsson
theresohlsson111@yahoo.se

AnnaMalinska sa...

Hej,
vilka underbara kuddar. Självklart vill jag vinna dem. 4 lotter tar jag.

Kram Malin

Louise Backskär sa...

Hej!
Jag vill ha två lotter, en för kommentaren här och en för gillar er på facebook (genom Niklas).

Härligt vårväder idag! Man blir riktigt sugen på att snygga till hemma med ljusare färger och en kopp kaffe i solen på altanen!

Ha en bra dag!
Kram

ela sa...

Självklart vill jag ta chansen......
Gillar er på FB ....
så det bli två lotter.
mvh
elainesbild@yahoo.se

Johanna sa...

Jag är absolut med och tävlar! Har lagt till er blogg på bloglovin för längesedan och gillar er även på facebook. Jag har även gjort ett inlägg på min blogg om tävlingen och länkat till er, för att se detta klicka på länken nedan: http://joherman.blogg.se/2012/march/tavla-med-fiffiga-systrar.html

Önskar er båda en riktigt härlig vårdag!

Om jag skulle vinna tävlingen kan ni komma i kontakt med mig via bloggen eller på mail: joherman89@hotmail.com

Ninette sa...

Vilken härlig utlottning! 2 lotter till mej, tack!

Anonym sa...

Hej!

Vilken bra tävling!

3 lotter till mig, tack. :)

Mvh
Cathrin
cathrin.magnusson@hotmail.com

Ann-Sofie sa...

Härligt!
Jag kvalar då in på två lotter.
Ha en fiiiin dag!

Mia Jerkstrand sa...

Jag vill, jag vill jag vill vara med i denna fina tävling.
Tar 2 st lotter. Gillar er och lämnar en kommentar.
Ha en mysig helg.
Mia Jerkstrand
miaka2@spray.se

nette sa...

Jag tar två lotter. Jesses vilka otroligt vackra kuddar ;) Ha en fin dag Mvh Jeanette

nette sa...

ps glömde säga jag gillar på facebook och lämnade en kommentar.

Nenna sa...

Hej! :) Jag vill gärna vara med! Följer via google :)

Kram,
Nenna
minuhno@gmail.com

Susanna sa...

Hejsan

Wow vilka vackra kuddar.
Hel klart att jag vill vara med i denna fina tävling.

Gillat på FB
Och har sen länge bloglovin.

Krammiz
Sussi
(cool5sussie@hotmail.com)

Emelie sa...

Jag tittade just på dessa kuddfodralen! Så jag vill ju så klart vara med! jag tar 1 lott.//Emelie

Unknown sa...

Tjillevippen systrar..;))
Jag älskar Indiska så det här läre jag vara med på,så 4 lotter blir det,gillar på FB gör jag redan å ska nu länka från bloggen...

KRAAAAM på er å ha en ljuvlig dag!!!

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

1 lott till mig tack :) Vilka superfina kuddar!

nattugglan sa...

Så fina kuddar vill man ju inte missa att kunna vinna.. tar 2lotter , länkar från min blogg.

Aquilejans sa...

Vilka underbara kuddar, jag vill jättegärna vara med och tävla och satsar då på 4 lotter:)
Ha en underbar helg!
Kram Malena

Julias inspiration - Inredning o Sött! sa...

2 lotter för mig! underbart med webbutik för indiska!

Stina sa...

Jag får en lott!

CreandoPhoto sa...

Detta kan inte missas!! 4 lotter till mig tack :)
Kramar Kicki

sveas punkt. sa...

Vad trevligt med tävling och vilken fin ny vårit header ni har!! Får verkligen vårkänslor :)
Trevlig helg, Sandra

Gotteriogsann sa...

Så koselig med konkurranse, og for en fin premie.
Lekre puter i nydelige farger.
Jeg deltar med 3 lodd.

God helg!
Klemmer fra Heidi

Annefia - Fialand (pyssel och prat) sa...

Vilka härliga kuddar!!! Jag länkar från min sidebar och vill gärna ha två lotter.

Sabelhagens Olivlund sa...

Vilka fina kuddar. Jag vill gärna vara med i er utlottning. 2 lotter tack, länkat och klart.
Önskar er en fin helg.
Kram Maria

Umm-Yara sa...

Jättefina kuddar! Vill absolut vara med och tävla! 3 lotter till mej. Har länkat från min blogg och gillar er redan på facebook.

Kram från Kristin i Borås

AnnCharlotte sa...

De fina kuddarna skulle passa fint hemma hos mig....möjligen skulle de ge upphov till bråk om hos vem i huset de skulle hamna, men eftersom det är hela fyra stycken går nog det att lösa ;))
Jag länkar och gillar och kommenterar så det blir tre lotter. Tack.
Ha det bra :)

Anonym sa...

Jag tar 2 lotter :)
Har gillat på Bloglovin som nr 4
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

"Hemmet är min vrå" sa...

Vad fina kuddar. Jag vill jättegärna vara med. 4 lotter tack. Ha en skön helg. Kram Mimmi

pepparkakshuset sa...

hejsan
oh vilka fina kuddar:) jag håller med en riktig höjdartävling!

jag tar tre lotter

kram ELLINOR

Johanna Jerne sa...

Så snygga kuddar! Skulle inte sitta fel med dem, fyller år 17 mars så det skulle bli en superduper present:)
Jag gillar, delar o kommenterar så 3 lotter till mig!
// Johanna

Spacegirl sa...

Vilken jättefin blogg ni har :-)
Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter. Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/march/16-mars-vinn-fina-kuddar.html

Spacegirl_@spray.se

Gunilla sa...

Mysiga kuddar-en lott tack!
gunilla.gustafsson@pp2.inet.fi

Mia sa...

De fina kuddarna skullle verkligen passa i färgmässigt i vårat hem. Och soffan som nu består av vita kuddar skulle kännas lite vårigare.
Jag tar tre lotter.

Kram Mia

Anonym sa...

Gillat er och gillar kuddarna.
delar på min sida också, alltså blir det tre lotter.
Kuddarna skule passa utmärkt i min utesoffa.
agnetanorelius@spray.se

Anonym sa...

Hej fiffiga systrar!
Vilken fin utlottning ni har, självklart vill jag vara med och hoppas på tur med en lott!
Britt
britt.jonesig@telia.com

Tina sa...

Vilka fina kudddar.
Jag vill vara med och tävla om dessa. Jag tar 4 lotter.
Här är länken till min blogg.

http://tinatheander.blogg.se/2012/march/tavling-hos-fiffiga-systrar.html

Villa Hasselbacken sa...

Halloj!
Jag skulle bli jätteglad om jag vann de här fina kuddarna som jag gått och kikat på, på Indiska.
Jag har gjort ett inlägg på min blogg med bild och gillat på facebook.
Kram Lena i Sala

Två Små Blå sa...

Så fina kuddar! Försöker maximera mina chanser att vinna genom att blogga, gilla på FB, länka och kommentera. Så det blir 4 lotter till mig :)

/Två Små Blå

Anonym sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar om de superfina kuddarna!
Har ingen blogg,så det blir tre lotter för mig!

Camilla kubbov30@gavlenet.se

the80sme sa...

Underbara kuddar!
Tar 2 lotter och hoppas på tur!
Gillar på facebook/bloglovin ♥
Kram!

Anonym sa...

En lott till mig tack! Härligt våriga kuddar!
ninaerica

Carolina sa...

Vilka fina kuddar och en superfin blogg ni har. Jag tar två lotter, då jag även gillar er blogg på facebook. Min adress är carolina-nilsson@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med i denna jättefina tävling. Gillar er på face book, anette meg carlsson och delat tävlingen där till min face book. Jag följer er sedan innan på blogloving och är följare nr 72.

Tack för en hel mysig blogg.

Anette meg carlsson

nettan.klar@gmail.com

Huldra sa...

Oi.. Så herlig! Får man lov å bli med fra nabolandet, legger jeg tre lodd i potten og håper på lykke. :)

Fortsatt god helg fra Huldra :)

Tone, mitt dilldall sa...

Vilka underbara kuddar!! :)

Gillar er på FB ....
så det bli två lotter :)

*Tone*

Anonym sa...

Ljuvliga kuddar!!! <3 Jag vill gärna vara med och ta chansen här. :D 2 lotter till mig tack.

Mvh
Annelie
annelieolssonss@gmail.com

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

4 lotter hit upp! Underbara vårliga kuddar hade passat bra nu, i hopp om att våren kommer en gång i maj!!

Klem Anna

Anonym sa...

Helt underbara kuddar. Skulle verkligen pigga upp vår vinter trötta soffa. Jag följer er via bloglovin, så 2 lotter till mig och nu får jag hålla tummar och tår för att vinna!!! Tack för en fin blogg. Med vänlig hälsning, Susanna. susannahelander@hotmail.com

Lili sa...

Jag är gärna med,och tar 2 lotter,tack!

redan gillat dig på fb med namn Lili Ying.

Hoppas på tur!

mail:he-jasmine@163.com

Anonym sa...

Jag är med, två lotter tack! Jag har "gillat" er på fejjan.

ps. 16 mars är en fredag...

Emma Johansson (emma@jahrl)

ELLINOR sa...

Jag är med och tävlar med två lotter!
Kuddarna vore fantastiska i vårt sovrum, som skulle behöva lite våriga kulörer!

Kram Ellinor

Emmi sa...

Jag är med och tävlar med 2 lotter! :)

Jag har en kudde från Indiska som skulle matchas perfekt med dessa fantastiska kuddar. Jag använder min säng som soffa och kuddar är ett måste för mig. Dessa var otroligt vackra och precis i min smak!

Jag är följare 73 på bloglovin :)

Lena sa...

Jag vill vara med och tävla.

Anonym sa...

jag vill vara med och vinna de snugga kuddarna Jag tar EN lott
kram Ullaisa
hagglundu@yahoo.se

Garbo sa...

Jag vill gärna delta med en lott i den här utlottningen. Underbara kuddar och en toppenkanonblogg.. Naturligtvis är jag en följare på bloggen, det är ju jättekul att titta in här och se allt ögongodis och få en massa inspiration av er.. Hälsningar Ewa. kisse70@yahoo.se

Jakobsbergs fäktklubb sa...

Klart jag gillar er på Facebook! Har precis upptäckt eran fina blogg och redan hittat massssssor av grejor att pyssla!
Det blir två lotter, inte sant?
Tack för en underbar blogg!

Eva

Paulina sa...

Åh så fina kuddar! :)

Jag norpar 3 lotter! Gillar på facebook (och bloglovin), har gjort ett inlägg på min blogg och skriver den här kommentaren!

Kram!

Sofie sa...

Vilken underbar tävling!!! :)
Jag har fyra Lotter!
Verkligen ett toppen pris så nu hoppas, hoppas jag på vinst!! :)
Kram Sofie

Sofia Hellström sa...

Jag vill också vara med och tävla!:) Passar på att skryta om er sida på FB också, så 2 lotter tack!

-Sofia Hellström

Min gata på landet sa...

Vilken drömtävling! Har letat efter de perfekta kuddarna... Ja jag vet inte hur länge, och nu fann jag dem i er tävling! Jag har 2 lotter i tävlingen :)
Håller tummarna för vinst
Elin

Anna A sa...

Hej!

Urstjusiga kuddar som skulle passa perfekt i vårt allrum när det är renoverat och klart! Två lotter "skriver jag upp" mig på i och med denna kommentar och att jag gillar er på Facebook!
Tack för en inspirerade blogg!

Louise Kraftling sa...

Å vilka fina kuddar! Nu vill man ju ha in lite färg i hemmet.

Mvh/ Louise Kraftling

Henrietta sa...

Hej!
Jag tar 3 lotter och hoppas på tur!
//Henrietta

Anonym sa...

Åh vilka fina kuddar. jag paxar tre lotter för min kommentar här samt att jag gillat er på Facebook och även delat inlägget där.

Tack för en underbar blogg!
Marita, Borås

Byronesse sa...

Jag vill vara med och tävla! Jag följer redan bloggen, länkar till er och tävlingen från min blogg och lämnar min kommentar här:-)Tycker det är jättekul med alla era kreativa idéer. Tack för dem!

Kram

curlingmamman sa...

Ljuvliga kuddar, skulle passa perfekt i min beiga soffa och ljusa upp, att det sen är en rosa med också är ju toppen...2 lotter för mig tack :) kram Diana

MammaElva sa...

Åh, perfekt tävling! Letar nya våriga kuddar just nu :)

Jag ställer såklart upp med fyra lotter! Håller tummarna!!

Kram
Elin

Kath sa...

Då hoppas vi på lite vår-tur! Vilka härliga färger skulle verkligen liva upp vårat hem! <3

Klara sa...

Åh! Just de kuddarna har jag ju precis kikat in på nätet! Hade bara passat så underbart hemma nu när man vill ha lite vårigt :)
En lott tack :P

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla om dessa fina kuddar.
Jag har 3 lotter.
Hälsningar Liselotte
liselotte.hjertberg@gmail.com

Handgjorda drömmar sa...

Hej!!
Superfina kuddar som jag gärna är med o tävlar om :)
Måste ju bara ha 4 lotter... La mig som följare häromdagen, länkar på min blogg och ska försöka få ihop ett inlägg om er fina blogg och naturligtvis om tävlingen!
Inlägg kommer senare i veckan..
Stor kram Marie

Hoffmans Design sa...

Klart man vill vara med och tävla om dessa vackra kuddar, Tar 2 lotter. Kram hoffmansdesign

Hanna B sa...

Vilka fina kuddar. Vill gärna vara med i utlottningen.
Ska även gilla på facebook.

/ Hanna

tiiti66 sa...

Hej! Vilken spännande tävling och vilka fantastiska priser. Jag vill gärna vara med och prova min lycka! En lott, tack.
teijadotlentoatelisanetdotfi

Love and be proud sa...

Jag deltar gärna med två lotter! Kommentar och gillar Fb , google o bloglovin. ;)

Monika O-sson sa...

Jag deltar gärna om de piffiga kuddarna hos er som är så fiffiga!
De får gärna flytta hem till mig.
Varm vårhälsning från Monika
E-Mail: empty_heart@live.se

Anonym sa...

Vilken härlig o inspirerande blogg ni har. Jag vill gärna ha två lotter. 1 för kommentar här + att jag gillar er på fb. Kram Eva. katta2_2@hotmail.com

vitapusselbitar by me sa...

Åh vilka ljuvliga kuddar så här till våren! jag tar en lott och håller mina tummar! ha en fin dag. Kram elle

Erika sa...

Vilka snygga kuddar jag vill vara med och tävla med en lott här. :D
karlsson.erika@live.se

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Ja ja ja! Jag vill gärna vara med på 1 lott! KRAM

j´shörnan sa...

ja helt underbara kuddar jag är med kram maria

Linda sa...

Åh vilka fina kuddar! Är gärna med och tävlar! 3 lotter tack!

Kram Linda

Anonym sa...

Hej! Vilken underbar tävling, tänk att få sjunka ner bland dessa "finingar" i soffhörnet. Fast jag fick väl ha dem ifred, ca 5 minuter. Sen fick jag dela med mig till både hund och katterna. Så fick vi mysa tillsammans! Fast dom skall ju vinnas först...
2 lotter skrapade jag ihop, gillat på fb (Marie L-m)
Ha det så gott önskar Marie
ragna_marie@hotmail.com

Anonym sa...

Räknade fel på lotterna: 3 skall det vara/ Marie
ragna_marie@hotmail.com

Linda sa...

Klart man vill vara med! Gillar Er på FB, har även länkat om er tävling på min blogg (med bild) samt vid min FB-sida. Fyra lotter, visst?

Mia Jerkstarnd sa...

Hej, vill gärna vara med i er fin fina tävling.
Tar 2 lotter Kommenterat och gillat.
Mvh Mia Jerkstrand
miaka2@spray.se

Jasmine N kladdkaka1984@hotmail.com sa...

Jag älskar färgerna :) Kuddarna skulle passat i vår nya soffa.
kramar

1 lott kladdkaka1984@hotmail.com

Carola L sa...

Jag är med! Gillar på FB (Carola Lind)
Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/march/kuddar.html

carola(at)officefixarna.com

JC sa...

Snygga kuddar, härliga vårfärger! Det blir 4 lotter för mig!

Emma S sa...

Vad fina. Skulle passa jättebra i vår nya lägenhet så vill gärna vara med.
Följer på bloglovin som nr 75 också :-)
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

Anna B sa...

Superläckra kuddar som jag gärna tar hand om=)

Gillar på fb och delar även tävlingen där - Anna Berglund

Följer via bloglovin

anna.berglund70@yahoo.se

Anonym sa...

Klart man vil vara med
Tar 2 lotter då jag även gillar er på FB.
angelica.persson@bredband.net

suss sa...

Åh, hoppas verkligen att man kan ha turen med sig och vinna fast man bara har en lott! Skulle bli jätteglad över dessa kuddar!
= )

Cassandra sa...

Jag är med! :) Tar 3 lotter, tack.

Har bloggat:
http://cassitipsar.blogg.se/2012/march/4-underbara-kuddar-16-mars.html

och följer på bloglovin nr 78

Kram Cassandra
canicos@hotmail.se

Charlotte "Clotte" sa...

1 lott. Jag är med. De läckra kuddarna vill jag gärna ha i mitt hem i vår.
Mvh
Charlotte
clotte@live.se

Anonym sa...

Jag vet en som hade blivit överlycklig, min fru! :-)) Så jag måste tävla! :-))

Jag gillar på Facebook med namn Paul M Holm, så det är 2 lotter.

Ha en fin dag
Paul

anxiety_@hotmail.se

VeroNot sa...

Kjempe lekre puter!
Har laget innlegg på FB, linker på bloggen min: http://netpoint-girl.blogspot.com/p/konkurranser-giveawa.html
Følger på blogloving og kommentere!
Full pott! Ha en fin dag!

Anonym sa...

Hei.
Jeg deltar med 1 lodd.

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Annaochlivet sa...

Åh vilka fina kuddar! Skulle passa perfekt i mitt vita hem att få lite färg;) Kram:)

Anonym sa...

Jag gillar verkligen dessa kuddar och vill ha en lott. Det är helt underbart att följa er blogg!
annikaoskarshamn@hotmail.com

Felix sa...

Vilka färgglada och fina vårkuddar! Klart man vill tävla om dem! Jag länkar med bild, så det blir 2 lotter.

Vårhälsningar
Elisabet

Renée sa...

Hej, jag tar 2 lotter och hoppas på tur :-)
rej74@hotmail.com

Anonym sa...

Jag tar en lott=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Alexandra sa...

HejHej! Jag vill väldigt gärna vara med i din utlottnig!
Jag tar 1 st lott!
Ha det bra!
Alexandra
stjarna_93@hotmail.com

Britta sa...

Utan eran blogg vore livet trist, tittar in varje dag...,ja visst!
Ni är bara bäst ni två, jag hoppas jag vinsten kommer få.

Kommenterar och gillar på fb.
2 lotter, Tack!

Kram // Britta
bam@bahnhof.se

Junilfickorna sa...

Vilka fantastiskt snygga kuddar!!♥

3 lotter: Följer er via Bloglovin som nr 82 och har bloggat om tävlingen här: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2012/march/indiska.html

Cias Små Ting sa...

Sista minuten =)
Jag vill vara med 2 lotter tack

frida sa...

Jag tror jag fick 4 lotter iom blogginlägg med bild och länk, gillat fb-sidan samt skrivit här på bloggen! Förhoppningsvis ramlar jag inte på målsnöret med en för sen anmälan..!

Jag har ganska så nyss hittat er blogg, den är hur mysig som helst!

Mimmi sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! :)

Trevlig helg! Mvh// mimmi.o2@spray.se

Kristina K sa...

Hejsan!

Jag deltar gärna med tre lotter :-)

Gillar på FB samt länkar
https://www.facebook.com/#!/permalink.php?story_fbid=211635808944238&id=100000685670266

kicki_m1@hotmail.com

Anna sa...

Fantastiska kuddar! De hade passat så bra i våra soffor!

Jag gillar er via bloglovin och tar därmed två lotter!

Anonym sa...

Åh vilka underbara kuddar, dom skulle liva upp min mörka svarta soffa nu till våren. Alltid fint med en färgklick i rummet. Det kan förändra ett helt rum!
3 Lotter har jag, tack för inspirerande blogg sida.
lotta79_@hotmail.com

Johanna Stålros sa...

Vilken underbar tävling!!! Vet ni hur väl dessa skulle komma till användning i vårt vardagsrum? Just nu kämpar jag med att få in lite vårkänsla och har plockat bort en massa mörka krukor och prynadssaker, men kvar står den svarta soffan- och den kan jag ju inte bara byta ut lika lätt. Så dessa kuddar skulle verkligen vara som pricken över iet, jag skulle få en massa vårkänslor och springa runt här och skrika vårskriket som skulle höras ända till er fina systrar;) 3 lotter och en himla massa tur.
Kraaaam

Fröken Tindra sa...

Jag hoppar in och tävlar, sent om sider. Tar två lotter (kommentar + länk på blogg)och hoppas på tur. Jätteläckra färger på kuddarna!
Kram!

Charlotte sa...

Klart jag vill testa att vinna! Och självklart gillar jag på FB! Två lotter alltså!

Curlingmor sa...

Åååå vilka underbara kuddar måste ju vara med tar 3 lotter.Nu håller jag bara tummarna att jag har tur.

mari sa...

En lott, tack:)

mari.utan.e@hotmail.se

annannadesign sa...

Har delat + gillat på Facebook, länkat på min blogg och kommenterat här. Det borde bli fyra lotter:)

Härlig blogg ni har! Har nyss hittat hit, men har snart läst ikapp allt ni skrivit!

Gertrud sa...

Jag var på Indiska och såg kuddarna, de är otroligt vårfina. De vill jag gärna vinna - då blir jag en mycket lycklig kvinna.
Gertrud

gertruddurtreg@live.se

Annika GW sa...

Oj! Här var det många som vill vinna! Och jag är dessutom ute i sista minuten! Men jag vill så gärna också vara med! / Annika

Cajsas Faster sa...

Oj oj, de är ju såå fina. Men jag är ute för sent, Typiskt. Men kan ju chansa,... gillar på FB och är följare och kommenterar...

Kram Marie

Sara Selero sa...

Jag är gärna med å tävlar med 2 lotter!!

Har spanat och spanat på dessa kuddar som skulle passa perfekt på kökssoffan min!

sara sa...

Det blir 2 lotter för mig,alltså dubbelchans att vinna de fina kuddarna...har gillat på facebook

sara sa...

Det blir 2 lotter för mig,alltså dubbelchans att vinna de fina kuddarna...har gillat på facebook