måndag 6 oktober 2014

Önskelistan

 
 
 
 
Att önska sig är en trevlig sysselsättning.. Jag är rätt dålig på att önska mig saker när folk väl frågar dock. Kanske beror de på att min födelsedag är i början av januari och julklapparna tillfredställt det man lyckats komma på att önska sig. Hjärnan är ju också lite vidbränd vid den tiden på året så det känns som en omöjlighet att komma på en enda grej man vill ha.
Men nu så här när hösten står för dörren är det absolut inga problem att önska sig grejer.
Jag vill ha massor av fina saker till vårt hem nu. Ut med pastellerna och in med det murriga..
Så jag gjorde faktiskt en liten önskelista från två kedjor som jag tycker har mycket snyggt just nu, Indiska och Åhlens
 
 
 
Önska kan man alltid...
 
En riktigt fin måndagskväll önskar jag er.
/ Emelie Fiffiga Systrar
 


Inga kommentarer: