torsdag 7 februari 2013

länka till ert bidrag!


Hej på er!!
Jag sitter just nu och sammanställer alla fina bidrag till månadens Pyssel. Tänkte dock ge en sista chans till er som har sagt att ni ska vara med men sedan inte länkat till ert bidrag. 
Skriv en kommentar här och länka till ert bidrag eller skriv det datum då ni bloggade om bidraget.
Det blir så mycket lättare för oss att få med alla bidrag då!
Jag publicerar bidragen i morgon under dagen..

Hoppas att ni har en fin kväll! 

Kram Emelie / fiffiga Systrar

2 kommentarer:

HannasHörna sa...

Hej!! Jag inser att jag skulle ta mig i kragen och vara med men får avstå den här månaden och komma tillbaka med full kraft nästa utmaning👍

Susannesblogg sa...

Hej! Vilken tur jag har som får en extra chans att lämna mina 2 bidrag som jag inte hann med i tid att bli färdiga. Jag har visat båda i inlägg denna veckan på bloggen. Det ena är http://haggalen.blogspot.se/2013/02/jeans-gardiner-i-lappteknik.html och den andra är http://haggalen.blogspot.se/2013/02/jeans-gardiner-i-lappteknik.html