måndag 4 februari 2013

Ny lampa och ledig måndag


Ny lampa till sonens nya rum.
Jag har gjort precis som förra gången jag klädde om lampan.
Enkelt sätt att förvandla en gammal lampskärm.
Den här gången fick det bli grodor på lampan och som kant satte jag helt enkelt ett tvinnat garn.






Hoppas er start på veckan blir riktigt bra. Själv smygstartar jag med ledig måndag och sedan är det fullt ös medvetslös som gäller..
Hur laddar ni för att orka med veckan?

Varma kramar från mig! / Emelie Fiffiga Systrar

6 kommentarer:

Unknown sa...

Jag älskar ju Måndagar så för mig är det inga problem,veckans bästa dag....:))))

Kraaaaaam på er å ha en ljuvlig dag nu!!

Anette Ryan sa...

Tänk så lite det ibland bhöevs för att förnya något. Jättesöt blev ju lampan med grodor på coh allt. Prylhyllan är också fin, jag anar en fötjusning i grodor där.
Kram Anette

Catarina sa...

Lampan blev jätte fin!!
Tyget var ju urgulligt!

Jenny sa...

Stor eloge till en fantastisk blogg och mycket inspiration! :)

Carina sa...

Ujujuj, jag längtar redan till fredag....är en rätt häftig vecka på jobbet nu, så jag önskade det var ny helg redan igår...:/

mamsi sa...

Lampan är supersöt och Valter är jättenöjd och mycket stolt!
Helgen är för kort och måndagen kommer alldeles för snabbt!

Kramis