tisdag 19 februari 2013

Veckans Topp 5

Dags för lite ny härlig pysselinspiration från bloggvärlden..
Läs och låt er inspireras.

crochet-garland-mollie-makes - molliemakes.com

Hos Mollie Makes får vi fin beskrivning på hur vi virkar blommor och gör en söt girlang..


Hos Undrebara Clara får vi barnrums inspiration i form av cirkusinspirerad burk omklädd med washitejp.



Hos Kungen & Majkis blir vi förtjusta i den roliga idén att verkligen visa upp var ens älsklingsplats i huset är..
Superfin tavla med "This is my favourite spot".


Craft and Creativity bjuder ju alltid på något fint. Nu visar hon utförligt hur man viker sötaste askarna..



Må så vara att Alla Hjärtan är över och förbi men visst kan man baka Hjärtebullar året om.
Fru Fix & Trix berättar hur.

Hoppas att ni har en alldeles fantastisk tisdag finaste!

Toppkramar från oss! / Fiffiga Systrar

5 kommentarer:

Hajan sa...

jag har bakat i 60 år snart men
aldrig tänkt på att göra hjärtan.
Det var en fiffig ide` som jag
skall föja enligt <trix och Fix.

Trevlig blogg

jag tackar för titten
kram/Hajan

Karin sa...

Hallå! Kul pyssel ni hade hittat (några hade jag sett innan) och jag bara gillar dom bullarna också, superfina. Ha det bra Karin

Nettan sa...

Hej!
Blir så inspirerad av att kika runt på eran blogg. Härliga pyssel och annat gott och roligt. Har precis startat en pysselklubb på fritids där jag jobbar och har hittat flera tips om vad vi ska pyssla med ungarna och jag.
Häsningar Nettan

Petra / Popetotrora sa...

En bra vecka i pysselbloggvärlden, helt enkelt. :)

Helena - amelia.se sa...

Det riktigt spirar! Härligt att se er lista. ett mycket bra sätt att få reda på nya bloggar och inspiration. Heja!!

Blir det något månadens pyssel i mars?? Nu känner jag mig redo! :)