fredag 3 juni 2011

Fiffiga Systrars Önskelista - turkosa gruppen från INDISKA


Fiffiga systrar önskar sig.. Den helt underbara trädgårdsgruppen Riviera från Indiska! Härligt turkosblå lyser den alldeles säkert upp vilken veranda eller uteplats som helst! Superfin tycker vi!
Håller ni med?

Indiska är en utav våra favorit affärer när det gäller inredning. Det finns ofta så mycket fint där så hjärtat sätter av i galopp när man kliver över tröskeln! Just porslin och textilier finns det så mycket fint av så det kan vara svårt att välja. Några favoriter ur sortimentet just nu är det helt fantastiska sängöverkastet SALSA bedspread som skulle vara vääldigt fint i ett somrigt sovrum.. och så den söta koppen LILACS cup/saucer som vi inte skulle tacka nej till att dricka te ur.
Kanske sittandes i den turkosa verandagruppen i skuggan en het sommardag.. 

Ja om man var gjord av pengar...

Trånande kramar till er i dag!   /  Fiffiga Systrar

4 kommentarer:

Maja sa...

Tack för tipset! Helt otroligt fina! Vill oxå ha!Har målat och fixat min balkong och letar nätta färgrika möbler! Ska ge mig iväg till indiskan i morgon! En stor kram till er båda för er fina blogg! Brukar gå in och mysa så ofta jag kan! Maja

Elin sa...

Superfina somriga saker från Indiska! Jag håller med, där går man gärna och trånar! Jag känner igen det där - hade kunnat köpa upp en smärre förmögenhet på mysig inredning om jag haft den...

Hoppas ni får en fin helg! /Elin

Fiffiga Systrar sa...

Härligt Maja att vi kunde hjälpa dig med det! De är verkligen superfina!! SUCK! ;-)
Köper du de har du stans finaste balkong i ett nafs! Tack så mycket för kramen! Vi sänder dig en oxå för din gulliga kommentar! Elin + Emelie

Fiffiga Systrar sa...

Elin: Visst är det så, skulle ju kunna köpa nytt varje månad.. ha en fin helg! /Emelie+ elin