lördag 18 juni 2011

Glad sommar!


Nu har de flesta skolavslutningarna varit och det börjar dra ihop sig till midsommar. Överallt blommar dikeskanterna och svalorna flyger som lyckliga små piloter. :) Det är nu den bästa tiden är våra vänner! Den är här nu, visst är det nästan för härligt för att vara sant?


Det vill vi fira med att visa den mest fantastiska blomma vi vet. Pionen. Helt underbart vacker pryder den nu våra trädgårdar och vi önskar att den kunde blomma för evigt!

Så med vår favoritblomma vill vi tacka er för att ni givit Fiffiga Systrar en sådan fantastiskt härlig start. Vi tycker att det känns så kul för all positiv respons vi fått och alla spännande uppdrag som väntar.. Tack kära ni! Ni förgyller vårt liv.

Glad Sommar till er alla!
Blommiga Kramar från oss  Fiffiga Systrar

5 kommentarer:

LyckligaPraliner sa...

Pioner är underbart vackra !! Ha en riktigt trevlig sommar ni också !! :)

mina finaste. sa...

Jag håller med er!! Det är nästan för härligt för att vara sant.

Svalorna dyker hos mig med och killen säger att då är det sommar :D

Kram, kram

Tina sa...

Jag med, håller med alltså!
Idag regnar det men det gör inte så mycket. Känns varmt och somrigt ändå...

Ha en go kväll!

Fiffiga Systrar sa...

Ja visst är det härligt! Tack för era fina kommentarer! ha en fantastisk kväll! kram

Sandra | Inspirera Mera sa...

Oja det håller jag med om, både om sommaren och pionerna.

Elin:
Varsågod och tack så mycket!

Emelie:
Härligt och det bästa är att bollen inte förstörs utan kan användas igen.