måndag 28 januari 2013

En samling..


Några projekt som är avslutade och några som är på gång..
Ibland är det riktigt kul att samla några av sina alster och betrakta dem i grupp.
Det brukar fungera som inspirationshöjare.
"Ah! Jag har faktiskt avslutat några av dem hundra projekt jag dragit igång"


Hur går det för er? 
Månadens Pyssel har den här månaden temat inredning för er som missat det.
Vi slår vad om att det finns många av er där ute som har fina inredningspyssel/ projekt på gång.
Vi vill gärna ta del av dem, var med i Månadens Pyssel vet vi!

Hoppas att er start på veckan blir riktigt bra! 
Kram från oss! / Fiffiga Systrar

5 kommentarer:

krajamaria sa...

Mitt bidrag syns i min blogg i morgon tisdag! :)

nattugglan sa...

jag är snart klar med mitt projekt,,,kanske på fredag..visar jag det.;O)

MammaElva sa...

Jasså, hade missat vad månadens pyssel var. Kanske kan jag för en gångs skull lyckas vara med ;)

CreandoPhoto sa...

Undrar om jag kan haka på den här gången.... Hoppas jag hinner!

Tack fina för varma ord hos mig.... ♥

Kramar
Kicki

Systeryster och jag .... sa...

Trevliga små projekt virka är kul