söndag 13 januari 2013

Hjälp! strul med blogspot!?

 
Hej på er där ute!
Vi har tekniska problem och kan helt enkelt inte föra över bilder till bloggen.
Är det någon annan som har problem med blogspot?
Kanske är det min dator som strular..
Har inte kunnat blogga på flera dagar nu och det börjar bli väldigt irriterande!
När jag ska trycka på överför bilder så händer det ingenting..
 
Som sagt är det någon mer som har problem och i så fall några tips på hur jag kommer till rätta med problemet?
 
Hoppas allt är bra med er!  Kramar / emelie Fiffiga Systrar


14 kommentarer:

HönaPöna sa...

jag har läst att många har problem som använder explorer, och att det kan gå bättre om man använder till exempel chrome... Vet inte vad ni använder, men kanske värt ett försök...?
Tekniken är allt lite frustrerande ibland!

Kathrine sa...

Hei! Jeg har hatt akkurat samme problemet i det siste! Har ikke fått løst det, men jeg har lastet opp bilder på Picasa nettalbum for å få til å legge ut bilder på bloggen min. Som en løsning inntil videre. Håper det ordner seg snart. Kathrine

Marthina, Holmbytorp sa...

Hej! Har inte haft några problem, använder Chrome. Hoppas det löser sig snart! Kram Marthina

Canan sa...

Det är explorer som spökar. Tror att det är på gång en uppdatering som kommer lösa det hela.
Crome funkar, det har jag provat.

krajamaria sa...

Håller med tidigare kommentarer, explorer spökar och Chrome fungerar. Har haft samma problem som ni i en vecka nu. Bytt till Chrome och då får jag det att fungera. :)

Rapport till Vänfors sa...

Helt rätt som tidigare skrivit...Crome funkar.
Massor av bloggare som har och har haft samma problem.

Kram Annika

Sofi sa...

Hej!

Ni kan testa att byta webbläsare till firefox, ska funka:)

Lycka till!

Kram Sofi

Jennie W Loftby sa...

Instämmer med föregående ilägg och kan tipsa om att Safari funkar också :0) Kram J

Petra / Popetotrora sa...

Ser att ni fått många svar redan och jag har exakt samma svar. Jag kan inte föra över bilder med Explorer längre men med Chrome funkar det utmärkt. Så byt webläsare bara, helt enkelt. :)

Härliga Livet sa...

Jag har Fire Fox och det är inga problem.
Läste i en annan blogg att man skulle uppdatera webbläsaren IE10 i Explorer.
Hoppas det löser sig.
Stor kram
Pernilla

Anonym sa...

Jag uppdaterade till internet Explorer 10, så mitt funkar nu. / Åsa

Agneta sa...

Samma här, efter byte till Fire Fox så funkar det.
Lycka till!
Agneta

Fiffiga Systrar sa...

Tack!

Lil sa...

Nu verkar det fungera med Explorer igen, men TIPS ändå till en annan gång: När det inte fungerade med uppladdningen på vanligt sätt I Explorer kunde man ta upp bilder via HTML-knappen och sedan trycka tilbaka till Skriv-knappen, då blev bilderna uppladdade...