måndag 7 januari 2013

Vinnare av te- set från INDISKA

 
Nu har vi dragit vinnaren i vår fina tävling om ett fantastiskt te-set från INDISKA.
Lotten föll på nummer 44 och vinnaren är Kylie Larsson.
 
Grattis till dig!!!
Ett härligt te-set kommer till dig inom kort...
Maila bara över dina adressuppgifter till oss så snart som möjligt!
 
Så till er andra som inte hade turen med er denna gång.
Fler fina tävlingar utlovas under 2013.
 
Inläggen duggar inte tätt just nu. Detta beror på att härliga influensan härjar i mitt hem..
Jag hoppas att vi alla snart är på benen igen!
 
Kram till er! / Emelie  Fiffiga Systrar


7 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Kylie!
Det blir till att köpa en buddah istället. :)//Mamma Anka

Kajsa sa...

Grattis till dig lyckliga vinnare!
Krya på familjen influensa är inte att leka med!

Kram!

Winter to be... sa...

Vilken härlig vinst! Grattis till vinnaren!! Här är länken till mitt småpysslande till nyårsdukningen.

http://wintergardensyrbestyr.blogspot.se/2012/12/nyarsdukning.html

Men det känns inte viktigt att det kommer med. Som sagt satsar jag på nästa tema=)¨
Ha det gott!
//Hanna

CreandoPhoto sa...

Så snyggt! Grattis till vinnaren :)

Kramar

Fröken Foto sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren!
Ha en fortsatt fin tisdag.

kram kram Malin

Anna sa...

Nu måste ni ta och krya på er så att ni orkar hitta på en ny utmaning.. Har ju tänkt haka på så här i nya året.. :)
Jättefin och framför allt inspirerande blogg ni har. :)

Anonym sa...

Hej!

Jag har precis hittat hit och vilken fin blogg ni har! Jag såg ett tidigare inlägg som handlade om att virka en filt och då blev jag så sugen på att virka en egen! Men vet inte vilket garn jag borde köpa? Har ni ngt förslag?