lördag 16 juli 2011

barnkläder på tvättlinan..

 Tänk att något så enkelt som lite barnkläder på en tvättlina kan vara så fint!
Visst är det sommar på något sätt?

Här på Fårö är det extra härligt eftersom vidderna är helt fantastiska. Något så tråkigt som tvätt kan bli rena nöjet här. Visst ser det rofyllt ut där under äppelträdet? Vore vi ett klädesplagg på tork skulle vi vara helnöjda! ;)

Nu tar vi lördag kära vänner.
Vi önskar er en härlig och vacker helg!

Blåsiga kramar från oss!  Fiffiga Systrar


6 kommentarer:

LyckligaPraliner ♥ sa...

Ser vackert ut med kläder som vajar för vinden. Det är vackert & rofyllt. Som en "hemmakänsla". Om jag fått välja skulle jag vara ett nattlinne på tork :) Ha det fortsatt underbart härligt och trevlig helg! :)

Joanna Björkqvist sa...

Vilken fin och inspierande blogg! Kul att ni tittade in hos mig, så jag kunde titta in hos er! :)

Änglarum sa...

Hej! hittade hit av en slump! så mysig blogg.. nu kikar jag vidare här! ha en underbar helg! kramiz Jessica

Ullis sa...

Ja visst är det fint! Funderade häromdagen var jag skulle kunna gömma torkvindan (det är ju så fult med dem) men nu tror jag nog att jag ska försöka hänga upp några linor mellan träden istället!
Ha det bra på er!
Ullis

Johanna Stålros sa...

Så sött så...Kram Johanna

LOTTAS HOME sa...

Härligt vänner!
Ha en fortsatt fin helg.
Soliga kramar från Lotta