söndag 10 juni 2012

Att ta vara på en söndag..


Söndag, Söndag.
På något sätt misströstar vi alltid lite grand att helgen gick så vansinnigt fort på söndagen. Hur gick det till? Vart tog lördagen vägen...
Men.. Idag ska vi njuta av söndagen och ledigheten. En hel ledig dag kvar innan veckan drar igång.
Den ska vi försöka utnyttja till fullo.
Kanske ska vi strunta i tvätthögen som börjar likna ett berg, strunta i dammsorkarna under soffan, driljonen av leksaker som ligger precis överallt och bara, bara njuta av att vara lediga tillsammans..
Ja. Det är en plan!

Vad ska ni hitta på idag?

Slapparkramar från oss! / Fiffiga Systrar

9 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Jag vet faktiskt inte alls vad vi sk ahitta på idag. Vår plan var nämligen också att ta till vara på söndagen. OCh för mig innebär det att inte ha några planer alls. Inget planerat och sen bara göra precis vad som faller en in hela dagen. :-)

Ha en härlig söndag! Kram //Petra

Erika sa...

Vi har städdag i kolonin. Gräva, räfsa, rensa... Regnar gör det här i Göteborg, så det blir att sätta sig på tork senare. Kram!

MammaElva sa...

Jag sa just att helgen gått så snabbt! Och vi som haft en extra lång då gubben varit ledig sedan i onsdags. Låter som om ni ska ha en härlig söndag. Själv ska jag nog ta tag i tvätten och dammtussarna som jag ignorerat lite för länge.
Ha en fin dag! //Elin

Aquilejans sa...

Ja att bara vara behöver vi nog alla lite till mans träna på:)
Ha en skön söndag!
Kram

Emma sa...

Idag har det varit loppis för hela slanten. Kika gärna in och kolla in mina fynd! :)
Kram!

Tjockisen sa...

Hej! Jag vann för ett tag sen ett par nr av bröllopsguiden. Jag har mailat mim adress men varken fått svar på mail eller någon tidning i brevlådan. Tänkte bara höra om ni fått mina mail eller om de kommit fel?

mamsi sa...

Måla,måla ,måla hela dagen!!!!!

kramis

CreandoPhoto sa...

Jag hoppas verkligen att ni fick den härligaste, slappaste söndagen :)

Kramar Kicki

Annika GW sa...

Snyggt! Det som är avancerat behöver inte alltid vara det bästa! / Annika