tisdag 1 maj 2012

Underbara Maj


Vi vill bara se till att önska er en riktigt fin första maj! 
Tänk vad härligt att det är maj månad nu.. Sista vårmånaden innan den underbara sommaren.
Maj är nästan vår favorit månad på året.. Det är nu det är som vackrast och det är nu vi har allt härligt framför oss..



Grillsäsongen sparkar igång och plötsligt vaknar vi till liv och blir mer sociala. Våren du är såååå välkommen!



Nu önskar vi bara att vi skulle kunna stanna tiden just här. Förlänga underbara Maj och hinna med att njuta av alla spirande träd och vackra blommor. För just nu vill vi vara.

Sköna Maj Välkommen...

Njut av dagen kära läsare!!

Majkramar från oss! / Fiffiga Systrar

Psst! Missa inte vår härliga BRÖLLOPSYRA som snart sparkar igång!!!





8 kommentarer:

MammaElva sa...

Ja, maj är helt fantastisk! Längtar tills mina syréner och körsbärsträd blommar. Då är trädgården som vackrast! Ser fram emor bröllopsyran :)

Ha en underbar första maj! //Elin

Unknown sa...

Kikar in å önskar er en härlig och fin start på Maj!!
Härlig känsla att ha allt framför sig!
Ska verkligen hålla utkik efter er bröllopsyra!!

Ha en fin dag!
Kram Hilla

Suzete sa...

Idag ska jag testa att göra ett "tåg" till sonen;)
Tack för inspirationen!!!
Fortsätt så!
Jag älskar er blogg!;)

Vardag och flärd sa...

Har njutit av en helt fantastisk första maj!
Ha det fortsatt fint!
Kram Eva

CreandoPhoto sa...

Jag håller nog med faktiskt. Maj är en toppenmånad...fast jag brukar säga det om alla månader. Men årets april hade jag kunnat vara utan...

Kramar

mamsi sa...

Sååå fint! Ja maj är en härlig månad. Det gäller bara att stanna upp och se allt vackert som spirar nu!
Kramis

Erika sa...

Maj är min födelsedagsmånad, så det är klart att jag tycker mycket om maj. Jag älskar den gröna färgen också, den första skira grönskan är så efterlängtad och därmed den vackraste tycker jag.

Det ska bli roligt att uppleva bröllopsyran trots att jag tänker förbli ogift. Stor kram till er!

Frostrosor sa...

Åh, en sådan mysig liten krans! Happy maj på er!