onsdag 17 augusti 2011

Varma Gratulationer!!


Vår lilla tävling är nu avgjord och vi är så glada för att så många ville vara med!
Nu på morgonkvisten har vi haft dragning här och den lyckliga vinnaren är...


Stort grattis till Dig Anna!
Vi kommer att kontakta dig angående vilket budskap du vill ha på hjärtat.


Ett litet tröstpris går till
Marthina med bloggen Holmbytorp - Lantliv och Inredning   

Till er andra så tackar vi för att ni var med och önskar bättre lycka nästa gång!

Hoppas ni har en alldeles underbar onsdag!
Vinnarkramar från oss idag! /  Fiffiga Systrar

7 kommentarer:

Marthina, Holmbytorp sa...

Hej fiffiga! Å vad glad jag blir!!! Ni har ju ett pris att hämta hos mig också - maila er adress, så kommer det en lite paket på posten snart! Kramar/Marthina

Anna Vattenkanna sa...

Men OHHHH! Jag kan inte tro att jag vunnit! Det är helt fantastiskt! Tack söta ni...

Får jag använda er fina grattisbild i min blogg och skriva att jag vann ett budskapshjärta? Givetvis och såklart med länkning till er mysiga blogg.

Kramar från en jätteglad Anna Vattenkanna

Fiffiga Systrar sa...

Stort Grattis till er båda!!


Såklart du får använda bilden Anna! Vi är bara jätteglada att du gillar den och det är riktigt roligt att du vill använda bilden.
Grattis igen! :-)

Hihi Marthina! När vi skulle in och skriva en liten hälsning till dig om vinsten såg vi att vi hade vunnit i din tävling! Vi blev superglada!! Vi tackar och bockar så mycket våra huvud orkar! ;-)
Ser fram emot att se den fina vinsten!

Önskar er båda en strålande dag (trots eventuella moln på himlen)!

Kramar i massor!
Emelie och Elin

Johanna Stålros sa...

Stort grattis till Anna då!!! och kram på er

Sara sa...

Felicidades a las ganadoras,saludos.

Möllebacken sa...

Meeen varför har inte jag hittat er tidigare, jag får tacka för er fina hälsning så att jag fick komma och se er mysiga blogg. Grattis Anna, det är du väl värd.
Ha det gott!
Kram Pella

Mamma C sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren.
Kram mamma C