lördag 13 augusti 2011

Lycka är att vinna..



Jag är i skrivande stund så löjligt lycklig. Jag som ALDRIG vinner något har nu vunnit. Inte är det miljonerna vi pratar om och inte heller någon lyxresa.. men jag är ändå löjligt lycklig över min glaskupa som jag vann i Nettans tävling på fina bloggen Dagdrömmar i vitt. Visst är den fin?


Häromdagen när jag kom hem stod det ett vackert paket och väntade på vår trapp. Bara det är ju hur kul som helst, att få paket på posten hör ju inte till vardagen direkt.. (önskar jag hade fotat paketet men i min iver att se vad det var så hann jag inte). I paketet låg alltså denna vackra glaskupa och en gullig lapp från Nettan, mycket trevligt.
Kan inte fatta att jag för en gång skull lyckades ha lite tur och vinna första pris.. Kanske skulle jag köpa mig en TRISS också.. :)



Det som är kul med glaskupor är ju att man kan variera i tid och otid vad som ska ligga i. Jag hade lite beslutsångest men tyckte att mitt favorit armband från PILGRIM, några blommor och en korall gjorde sig fint tillsammans.


Armbandet fick jag när jag fyllde 20 år så det är ju några år sedan, men jag tycker fortfarande lika mycket om det. Färgen är fantastiskt fin mot solbrännan..


Ja lycklig är jag över min glaskupa och ni skulle se så vacker den är där på mitt vardagsrumsbord. Tror jag vinner drömvinsten på LOTTO ikväll.. ;)

Vill ni TÄVLA? Ni har väl inte missat vår tävling som pågår till den 16/8!



Nu önskar jag er en fantastisk lördag!!
I kväll blir det kräftskiva hos systeryster Elin...
Skoj!

Vinnande kramar från Emelie   Fiffiga Systrar

13 kommentarer:

Äventyret framtiden sa...

Vet du/ni, man blir så glad av er blogg! Det är så roligt att kika in här och bli inspirerad! Bara så ni vet!
Grattis till den härliga vinsten! Njut den fullt ut!

Karinkram!

Jennica... sa...

Åhh, vad kul! Och vad fin den var kupan! Du har verkligen kombinerat ihop vackra saker i den också.

Nu ska jag fortsätta hålla tummarna för att jag har lite tur i de tävlingar jag är med i! ;)

Ha en underbar lördag,
Kram Jennica

Johanna Stålros sa...

Grattis!!!! Så glad för din skull, underbar känsla att vinna så vackra saker!!! Kram Johanna

Norr om Köpenhamn sa...

Grattis! Visst är det skoj att vinna.....här hör det heller inte till vanligheterna. Men i våras vann jag helt plötsligt två give aways efter varandra. Då blir man lite lycklig ;o)

Hoppas ni har en härlig helg!
Kram
Ulrika

Fröken Fräken sa...

Ja, har man vunnit en sak så står nog nästa vinst på lut, så ett trisslottsinköp ska du satsa på!

Mamma C sa...

Vilken fin vinst du fått. Jag bakar själv surdegsbröd, så det skulle vara kul om du ville lägga ut ditt recept
Kram Mamma C

Hildas hem - Sofia sa...

Stort grattis till dig! Jag var också med i den tävlingen, det var så himla fin vinst! Ditt armband är helt ljuvligt. Turkost är aldrig fel :)

Hoppas att du har en härlig helg!
Kram Sofia

I mina gömmor sa...

Härligt att vinna! Speciellt när det är en så fin vinst! Det kan göra en lycklig i många dagar.

Kram Malin

Anonym sa...

Grattis till vinsten den var jättefin...
Kram Birgitta

Hildes Scrappeunivers sa...

Så koselig at du er med i konkurransen min! Lykke til!

Klem

Anna sa...

Grattis till den finfina vinsten! Verkligen urläcker!

Husprojekt Drömhus sa...

Grattis!!! Alltid kul att vinna, så fin den är & förstår att armbandet är ett favoritarmband! Snyggt!

Kram
Tiina

Systrarna Virrpannor sa...

Grattis till vinsten!!
Alltid kul att vinna, och speciellt när det är sådana fina vinster!

Kram Mia