söndag 7 augusti 2011

Tävla nu!


Hej fantastiska läsare!
Idag är det söndag och många av er kanske har ångest för att semestern är slut. Eller så är ni på topp eftersom den bara har börjat! Hur som helst så vill vi skänka er våra hjärtetankar idag!
Ni är bäst och vi är så glada för att ni är så många där ute som är oss trogna!

Vi vet att ni är många som aldrig lämnar något avtryck här. Ni är ena riktiga smygisar helt enkelt.. ;)
Vi skulle bli så glada om ni ville göra det idag så vi får se vilka ni är!!
Var med och tävla i vår tävling här på Fiffiga Systrar genom att lämna en kommentar.
Klicka dig in till vår tävling Här

Skriv en kommentar på tävlingssidan så kan du vinna ett budskapshjärta som du själv väljer vad vi ska brodera in för ord.
Det kan vara ditt barns namn, barnbarnets namn eller varför inte ett välkommen och hänga hjärtat på dörren

Så kära smygisar där ute. Var med och tävla och gör vår söndag extra solig och glad! :)

Stora kramar till er idag! / Fiffiga Systrar

11 kommentarer:

Anna Vattenkanna sa...

Smygisar, hihi, kul! Jag tittar in hos er allt som oftast och skriver en hälsning sådär in emellan... som idag :-)

Ni har en sån hemtrevlig och feel-good blogg...

Semestern flyter, bokstavligen med allt regn, på ytterligare några veckor.

Kram Anna Vattenkanna

Johanna Stålros sa...

Hihi ja det är rätt kom fram nu era smygisar;) Jag är ju inte en av dem, utan jag älskar eran blogg öppet! Kram

Marthina, Holmbytorp sa...

Jag har också många smygisar :) Det är ju helt ok, men så roligt det är att få fina kommentarer och lära känna sina läsare lite bättre! Ha en underbar söndag, här i Flyinge öser det ner... Kram! Marthina

Fiffiga Systrar sa...

Vi är så glada för att ni lämnar kommentarer och visar vad ni tycker!! Ni är bäst! kram kram

Högagärde sa...

Hej där, har precis hittat er blogg men kanske kan få vara med ändå. Så mysigt ni har det. Jag föll pladask för den rutiga bakgrunden.

Tyg och otyg sa...

Jag är ingen smygare - eller jo, ibland är jag det, men detta är första gången jag besöker er blogg. Hittade hit tack vare Elins kommentar hos mig och jag återkommer. Blev genast sugen på att prova ett par muffinsrecept som jag hittade! Ha en fin söndag!

emblas-kanel sa...

For en trivelig blogg. TAkk for at dere la inn en kommentar hos meg slik at jeg fant frem til dere. Ha en fin søndag. Klem fra Eva :-)

LadyNight sa...

Vilka söta hjärtan! :)

...hittade precis hit förresten, så mig kan ni nog räkna bort från smygishögen :P

Anonym sa...

Underbara hjärtan...
Ha en skön söndags kväll...
Kram Birgitta

erleichda sa...

jeg elsker hjerter! og disse er virkelig fine : )

bakom berget sa...

Jag är ju redan med i tävlingen, men jag tänkte titta in och önska er en härlig ny vecka!
Kram Åsa.